Soukromé

Martina Uhrová

Princ na bílém koni? Existuje...

Když jsem si myslela,že mě nemůže nic překvapit, objevil se ON.Někdy mám pocit, že spadl z nebe.Tak empatický chlap, a k tomu ještě chytrý a pohledný.Tento článek jsem mu věnovala k jeho narozeninám... a myslím,že si ho zaslouží..

25.3.2018 v 0:42 | Karma článku: 16.88 | Přečteno: 898 | Diskuse

Martina Uhrová

Moje naděje na lepší zítřky má zkratku DBS a datum 20.2.2018

...a spadla klec.můj stav se horšil a horšil a Mr. Parkinson začal být nebezpečně v převaze-organizoval celý můj život,,,řídila jsem se jím..nemohla jsem nic... a jednou jsem si řekla a DOST....

24.3.2018 v 22:37 | Karma článku: 18.85 | Přečteno: 871 | Diskuse

Martina Uhrová

9 ti stránkový rozsudek o tom, že Parkinson je můj subjektivní pocit

....hodně lidí si myslí, že diagnóza Parkinsonova nemoc rovná se plný invalidní důchod.Ač se můj stav prudce horší a nemoc progreduje, mé osoby se to rozhodně netýká

24.7.2016 v 23:17 | Karma článku: 20.88 | Přečteno: 991 | Diskuse
Počet článků 22 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 982

43letá mladá žena s Parkinsonovou nemocí, která právě díky nemoci začala psát nejen o nemoci, ale i o tom co se kolem ní děje...