Nečekaná zpráva v messengeru

30. 01. 2016 23:47:01
..cílem mých článků je ukázat nemocným lidem ať už s Parkinsonem nebo jinou nemocí, že ikdyž jsme nemocní a máme handicap, neznamená to, že na sobě můžeme nechat konat bezpráví..

Jedno lednové mrazivé odpoledne mi na messengeru v telefonu pípla zpráva na FB. Když jsem se lépe podívala, udivilo mě, že je od neznámé osoby, což mě překvapilo. Po otevření zprávy, mě překvapila její délka a já se začetla. Psala mi paní Alena z Plzně, stejný ročník jako já, že jí v 10/2015 diagnostikovali Parkinsonovu nemoc, a že našla moje články na blogu a nemohla jinak než mi napsat. Já jsem se po přečtení tohoto vzkazu opět po dlouhé době přesvědčila, že nepíši zbytečně, ale že ty moje články opravdu lidé čtou, a ještě více mi udělalo radost, že jimi můžu ženě v mém věku se stejnou diagnózou pomoci a hlavně jí ukázat, že se nesmí bát bohů na našich sociálkách.

Rozhodně nezůstalo jen u jedné zprávy, večer jsme si telefonovaly a potykaly jsme si. Jelikož nebydlíme tak daleko od sebe, máme v plánu se brzy navštívit a popovídat si. Doufám, že jsem jí, ač na dálku, trochu podpořila. Říkala mi, že má pocit jako by jí nikdo z blízkého okolí nerozuměl. Tento pocit velmi dobře znám, měla jsme ho na začátku mých potíží, vlastně jsem nevěděla, co mi je, ale věděla jsem, že něco mi rozhodně je. Nakonec jsem jí citovala jednu kartářku, která mi řekla, vy jste sice vážně nemocná, ale vůbec se nebojte, vy na tu nemoc totiž vůbec nejste sama... a právě o tom to je, NEBÝT NA TOHO PÁNA SÁM...ten hezký vzkaz, který mi vehnal až slzy do očí si nechci nechat pro sebe a proto se o něj s vámi ráda podělím.

Dobrý den Martino, omlouvám se, že Vás obtěžuju touto cestou, ale dnes jsem si přečetla Váš blog a nemohu jinak než se Vám ozvat, Chtěla bych Vám napsat, jak moc Vám držím palce a jak vše, co teď prožíváte, chápu. Jsem ročník 1976, mám 9letou dceru, jsem rozvedená a v říjnu 2015 mě diagnostikovali Parkinsonovu nemoc. Mám naštěstí přítele, který mě se vším pomáhá, ale i tak musím říct, že jsem vyděšená z toho, co nás čeká dál. Moje neuroložka mi radí podat žádost o částečný invalidní důchod, pracuji jako vedoucí prodejny s obuví, musím celou pracovní dobu stát, lézt po štaflích, tahat kartony se zbožím a vyřizovat veškerou administrativu a chod obchodu bez možnosti si sednout. Nedokážu si představit, že bych to bez jakékoliv úlevy dokázala zvládnout. Mám špatnou levou stranu - ruka +noha, zůstaly mě bolesti ramene a zhoršená hybnost, hlavně v ruce. A trpím velkou únavou....po té co jsem si přečetla Vaše zkušenosti se žádostí o částečný invalidní důchod, jsem vystrašená ještě víc a zároveň šťastná že existují lidé jako vy, kteří i přes svoji nelehkou životní situaci dokážou bojovat, moc Vám fandím! ...jelikož bydlíme 10km od Plzně. Je možné, že mě na Plzeňské sociálce čeká to co Vás. Přeji Vám do budoucnosti vše jen to nejlepší a spoustu sil a byla bych nesmírně ráda, kdybychom si občas vyměnily pár řádků.. S přáním hezkého dne Alena

Autor: Martina Uhrová | sobota 30.1.2016 23:47 | karma článku: 12.76 | přečteno: 431x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 20 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 14.56 | Přečteno: 273 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.52 | Přečteno: 470 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.19 | Přečteno: 114 | Diskuse
Počet článků 22 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 982

43letá mladá žena s Parkinsonovou nemocí, která právě díky nemoci začala psát nejen o nemoci, ale i o tom co se kolem ní děje...

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...