Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Tajně zamilovaná v 45 jako v 16 a navíc s COVIDEM-19 v zádech

Tajná láska v 45 letech? I to se může stát.. a navíc, když je to vaše tajné přání  o Silvestrovské noci.....

Rok 2020 a 2021 si bude pamatovat celý svět, jako období roušek, respirátorů, rozestupů, vzorně umytých rukou dezinfekčních gelů různých velikostí a také občas rozporu plných zákazů, příkazů, zavírání okresů a krajů, kantonů, měst, zemí, republik, států. A v neposlední řadě naděje, které do nás vlilo očkování vakcínami od několika farmaceutických firem.

Navzdory hrůze, která se na nás valila ze všech stran a stále se valí, na přelomu těchto let, kdy první vlna pandemie se střídala druhou nebo snad druhá třetí a umíraly stovky lidí s nákazou, já osobně budu vzpomínat i pozitivně.

Už si raději nebudu nic přát a dávat si předsevzetí, řekla jsem si onu Silvestrovskou noc.  Ale přání byly hned dvě a vyplnilo se až to druhé. To první bylo, abychom byli všichni zdraví, bohužel se tomu tak nestalo, nemoc zvaná COVID -19 nás postihla hned v únoru, a to pěkně všechny najednou, a my jsme ulehli do peřin.

Vyplnilo se až mé druhé přání…chtěla jsem být ještě jednou v životě zamilovaná… tak, jako se člověk zamiluje v 16, cítit, že to tak má být a že to, co se děje kolem mě, se děje správně. Zkrátka se bláznivě třeba i platonicky se zamilovat. Musela jsem se nad tím druhým přáním pousmát.  Holka kolik Ti je? Vzpamatuj se a podívej se do občanky na datum narození! Ale jak se tak říká, láska kvete v každém věku. JEHO jsem v tu dobu už krátce znala, ale netušila jsem, že to bude právě ON, na koho budu myslet snad každou minutu a s kým si budu tak moc rozumět, budeme mít stejné názory na většinu věcí.  S KÝM se mi bude srdce rozevírat a přitom se mi bude svírat hrdlo, když mi pošeptá:lásko, miláčku, zlatíčko. Že si budu pouštět stejné písničky jako ON, že ty slova z těch písní budu vztahovat na sebe, že si každé ráno od něj přečtu tu nádhernou větu: krásné ráno, miláčku, jak ses vyspinkala? Že bude podobný snílek a romantik jako, že mě pohladí a podrží i na ty kilometry, co nás dělí. Já cítím, že mu mohu svěřit i to nejtajnější, a že to pochop. Naše hovory jsou velmi otevřené a ON mi naslouchá a já se snažím naslouchat JEMU. Umí pohladit slovem, větou, když je mi nejhůř, rozesmát mě, zdá se mi, že se známe spoustu let, kdo ví, možná, že jsme se nepotkali poprvé v době koronavirové pandemie, ale možná se známe z minulosti, z jiného života. Možná se mi v NĚM vrátila první láska, která tragicky zahynula před 25 lety. Jako by mi něco našeptávalo, život je krátký a vrtkavý, tak ho chytni za „pačesy“, ať ho jen tak nepromarníš a žij! A vychutnej si s NÍM každý okamžik, sebemenší moment a říkej MU, piš MU to, co cítíš! A dej MU tu lásku najevo, teď hned, protože zítra by už mohlo být pozdě…..

 

Autor: Martina Uhrová | čtvrtek 11.3.2021 13:54 | karma článku: 0 | přečteno: 441x
  • Další články autora

Martina Uhrová

Číslo 5 žije aneb můj 1. rok po DBS

..dýchám, chodím, mluvím, tedy JSEM A ŽIJI. A když píši žiji, tak to myslím doslova. Nikdy už to nebude tak, jako když jsem byla zdravá, ale metoda DBS, mě vrátila zpět do života

9.3.2019 v 14:32 | Karma: 19,61 | Přečteno: 770x | Diskuse| Karlovy Vary

Martina Uhrová

Princ na bílém koni? Existuje...

Když jsem si myslela,že mě nemůže nic překvapit, objevil se ON.Někdy mám pocit, že spadl z nebe.Tak empatický chlap, a k tomu ještě chytrý a pohledný.Tento článek jsem mu věnovala k jeho narozeninám... a myslím,že si ho zaslouží..

25.3.2018 v 0:42 | Karma: 16,88 | Přečteno: 900x | Diskuse| Letní povídka

Martina Uhrová

Moje naděje na lepší zítřky má zkratku DBS a datum 20.2.2018

...a spadla klec.můj stav se horšil a horšil a Mr. Parkinson začal být nebezpečně v převaze-organizoval celý můj život,,,řídila jsem se jím..nemohla jsem nic... a jednou jsem si řekla a DOST....

24.3.2018 v 22:37 | Karma: 18,85 | Přečteno: 875x | Diskuse| Společnost

Martina Uhrová

Nová metoda léčby Parkinsonovy nemoci na karlovarské neurologii

....když má člověk bolesti, které ho doženou až do nemocnice, kde doufá, že mu pomohou, a nenapadne ho že by mu mohli uškodit...

20.1.2017 v 17:31 | Karma: 21,68 | Přečteno: 2420x | Diskuse| Sport

Martina Uhrová

Mých 24 hodin v Praze aneb zlodějka s diagnozou G20

...chtěla jsem si koupit něco hezkého na see. Ikdyž jsem nemocná, tak jako každá žena se chci lbit.,,byl to super nákup za úžasné slevy ....měla jsem radost až do doby kdy jsem vstupíni dveřmi chtěla opustit obchod..

20.1.2017 v 16:20 | Karma: 21,91 | Přečteno: 947x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Střelec na Fica přiznal vinu. Premiérův stav se lepší, převoz ještě není možný

18. května 2024  11:09,  aktualizováno  13:55

Slovenský premiér Robert Fico, kterého ve středu postřelil atentátník, je ve stabilizovaném, ale...

Sudetští Němci na sjezdu pochválili dialog s Čechy. Zahráli i českou hymnu

18. května 2024  12:35,  aktualizováno  13:51

V sobotu, na druhém dni sjezdu Sudetoněmeckého krajanského sdružení (SL), které zastupuje zájmy...

Soud poslal do vazby muže podezřelého z pobodání řidiče v Rokycanech

18. května 2024  13:30

Šestatřicetiletý muž, kterého policie obvinila z pokusu o vraždu za ozbrojený útok v Rokycanech,...

Soud řeší obchody s počítači, obžalovaní údajně obrali stát o 180 milionů

26. ledna 2016  15:03,  aktualizováno  18.5 13:05

Ostravský krajský soud se začal zabývat obřími karuselovými obchody s výpočetní technikou. Pět...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...

  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1003x
43letá mladá žena s Parkinsonovou nemocí, která právě díky nemoci začala psát nejen o nemoci, ale i o tom co se kolem ní děje...

Seznam rubrik