Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Mne ta literární nadsázka v nadpisu naopak přiměla přečíst článek. A toho nelituji. Bronxem Prahy můžeme nazvat třeba i Žižkov nebo Nusle. Ale pořád ( na rozdíl od jiných velkoměst ), pokud se chováte rozumně, prakticky žádné nebezpečí nehrozí. A ten pán z Makedonie mne skoro dojal.

0 0
možnosti

Milá autorko blogu, můžete mi vysvětlit, proč Černý Most nazýváte Bronx Prahy.

Připadá mi to dost arogantní a urážlivé. Proč chodíte nakupovat do Bronxu Prahy Vy?

1 1
možnosti
MV

Je opravdu udivujici co Vas jako prvni napadne po precteni tohoto Blogu.

1 0
možnosti
MP

mno, já jsem jednou volal záchranku k chlapovi, ležícímu v bezvědomí na ulici. Ne, nedalo se poznat, jestli a zdali je opilý či sfetovaný, jen dýchal, nereagoval. Na záchrance byli ale velmi nepříjemní. Nahlásil jsem jim veškeré podrobnosti .Jako bych je obtěžoval. Otázky nasraný ženštiny "a to co s ním jako je ?" "vy to jako nevíte ??" a podobně. Jako kdybych to vědět měl u chlapa ležícího na chodníku. veskrze nedobrý pocit.

1 0
možnosti
MV

No,to je ale smutny.Ta pani tam asi nemela vubec byt.Proste ta profese pro ni neni.Ale mate pravdu,jak k tomu prijdou slusni lide?

1 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1003x
43letá mladá žena s Parkinsonovou nemocí, která právě díky nemoci začala psát nejen o nemoci, ale i o tom co se kolem ní děje...

Seznam rubrik