Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Princ na bílém koni? Existuje...

Když jsem si myslela,že mě nemůže nic překvapit, objevil se ON.Někdy mám pocit, že spadl z nebe.Tak empatický chlap, a k tomu ještě chytrý a pohledný.Tento článek jsem  mu věnovala k jeho narozeninám... a myslím,že si ho zaslouží..

 

Když jsem byla malá holka, často jsem slýchávala od svých rodičů, kteří se mě snažili vychovávat v dosti reálném světě: „Nemysli si, že pro Tebe přijede princ na bílém koni. Věřila jsem jim, co by u mě dělal, nejsem princezna s mírami 90-60-90. A tak jsem ho nečekala, a už jsem na něj zapomněla, protože ve 40 letech s diagnózou zvanou Parkinsonova nemoc už raději nečekáte vůbec nic. A pokud potkáte fajn člověka, nebo dokonce team lidí, něco hezkého prožijete, je to něco navíc, takový super bonusJ. Když jsem se s princem seznámila,  vůbec jsem netušila, že by to mohl být ten, co mě bude vozit do nemocnic,  k dr.,  pokud je to potřeba a manžel je v  práci. Potkala jsem ho v jedné firmě, kam jsem občas docházela vypomáhat. Z počátku jsem ho vnímala jen jako novopečeného otce, který velmi něžně bezprostředně a přede všemi projevoval otcovskou lásku k tenkrát 5 měsíčnímu synovi. Občas jsme prohodili pár slov, když jsme se potkali v kuchyňce. Jednou jsme se zapovídali na chodbě myslím, že o mé  nemoci, pozval mě do kanceláře a řekl, že bychom si mohli tykat, ohradila jsem, že toto přeci navrhuje žena, hned měl pohotovou odpověď, a to ,že o je o několik pracovních pozic výš. Docela mě překvapil, tenkrát jsem si trochu pomyslela, samolibý chlap. A v ten okamžik jsem vlastně zapomněla, že j ještě o 7 let mladší. Možná chyběl na přednášce p. Špačka, kde se etiketa řešila. Na jeho přednášky se jezdilo houfně. Najednou začal princ chodit po chodbách kanceláří jak tělo bez duše a pak zmizel i se svojí družinou kamsi? A když jsem se ptala, kde je mu konec,  bylo mi řečeno, že je to největší  zrádce ve střední Evropě. Po čase jsem pochopila, co se stalo a jaká faleš a nedůvěra kolem mě panuje a protože jsem věděla, že by mohli ublížit princovo nejbližším,  nedalo mi to a vyhledala ho a naznačila,  co se na něj chystá. Neviděli jsme e téměř rok, ale jakoby  ten rok  nebyl. Povídali jsme si a  princ mi nabídnul,  že mě z prostředí nedobrého,  falešného vysvobodí. A jak řekl, tak se stalo. Vzal mě do své družiny,  takže jsem kancelář, kde faleš vítězila nad upřímností, velmi rychle opustila. Začali jsme se přátelit, snažil se pochopit moji nemoc. Nechápal, proč jednou  rozhazuji rukami, tak,  že bych mohla někoho i plesknout a někdy nemohu jít a ohýbat  nohy. Viděl i dystonickou křeč a zkroucené prsty na nohou Jako kdyby to dělal každý den a uměl to jako můj manžel. Vzal mi nohu do rukou, zatlačil párkrát a křeč povolila. Nemusím nic říkat, a on ví jak mi je. Prý je to vidět na očích. Samozřejmě nemůže vědět, jak velké bolesti mám. Je velmi odvážný. Nebál se mě vzít na firemní akci daleko od domova. Má asi nějaký šestý smysl, ví přesně ten okamžik, kdy moje ztuhlost mi nedovolí už ani krok. Stalo se to právě na akci. Už jsem nemohla, ale říkala jsem si, to dojdeš. V  tu chvíli mě se ze tmy vynořila jeho ruka, pěvně mě chytla a dává mi opět tempo pohybu. Kolegové koukají a je mu jedno, co si myslí okolí. Vždy zjišťuje, zda se mám jak dostat z bodu A do bodu B, pokud  ne a on to časově zvládá, vždy mě přiblíží tam, kam potřebuju. A když mu 2dny před Štědrým dnem ráno zavolám, že mám prasklý zub, a pokud nebudu do 30min u zubařky, tak mi zavřou, za 10 min stojí před domem. Prožívá se mnou každý vzestup, pád, smutek i radost, jako by se ho to bezprostředně týkalo. Říkáme si skoro vše,  i to, že se nám něco nelíbí na tom druhém. Je zároveň mám šéfem a já vím, že bych lepšího ani za 3 ani za 4 kopci nenašla. Takže mami, a tati/doufám, že to se shora vidíš/ princ na bílém koni existuje. A dokonce přijel. Koně sice neměl, ale to nevadí. Většinou jste měli ve všem pravdu, ale v tomhle jste se hodně mýlili.  Já doufám, že tím princem zůstane ještě dlouho. Myslím si, že každý z nás potká minimálně jednou za život svého prince na bílém koni. Jen je potřeba si to uvědomit, ale pozor taky se nezamilovat . To už bychom byli zase v jiné pohádce….

Autor: Martina Uhrová | neděle 25.3.2018 0:42 | karma článku: 16,88 | přečteno: 899x
  • Další články autora

Martina Uhrová

Číslo 5 žije aneb můj 1. rok po DBS

..dýchám, chodím, mluvím, tedy JSEM A ŽIJI. A když píši žiji, tak to myslím doslova. Nikdy už to nebude tak, jako když jsem byla zdravá, ale metoda DBS, mě vrátila zpět do života

9.3.2019 v 14:32 | Karma: 19,61 | Přečteno: 767x | Diskuse| Karlovy Vary

Martina Uhrová

Moje naděje na lepší zítřky má zkratku DBS a datum 20.2.2018

...a spadla klec.můj stav se horšil a horšil a Mr. Parkinson začal být nebezpečně v převaze-organizoval celý můj život,,,řídila jsem se jím..nemohla jsem nic... a jednou jsem si řekla a DOST....

24.3.2018 v 22:37 | Karma: 18,85 | Přečteno: 875x | Diskuse| Společnost

Martina Uhrová

Nová metoda léčby Parkinsonovy nemoci na karlovarské neurologii

....když má člověk bolesti, které ho doženou až do nemocnice, kde doufá, že mu pomohou, a nenapadne ho že by mu mohli uškodit...

20.1.2017 v 17:31 | Karma: 21,68 | Přečteno: 2417x | Diskuse| Sport

Martina Uhrová

Mých 24 hodin v Praze aneb zlodějka s diagnozou G20

...chtěla jsem si koupit něco hezkého na see. Ikdyž jsem nemocná, tak jako každá žena se chci lbit.,,byl to super nákup za úžasné slevy ....měla jsem radost až do doby kdy jsem vstupíni dveřmi chtěla opustit obchod..

20.1.2017 v 16:20 | Karma: 21,91 | Přečteno: 947x | Diskuse| Osobní

Martina Uhrová

9 ti stránkový rozsudek o tom, že Parkinson je můj subjektivní pocit

....hodně lidí si myslí, že diagnóza Parkinsonova nemoc rovná se plný invalidní důchod.Ač se můj stav prudce horší a nemoc progreduje, mé osoby se to rozhodně netýká

24.7.2016 v 23:17 | Karma: 20,88 | Přečteno: 995x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1003x
43letá mladá žena s Parkinsonovou nemocí, která právě díky nemoci začala psát nejen o nemoci, ale i o tom co se kolem ní děje...

Seznam rubrik